BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Anda Pengunjung Ke...

Ahlan Wasahlan

SELAMAT DATANG KE LAMAN SECEBISKATA

Ahad, 2 Januari 2011

Migrain??

Subuh tadi.. rasa macam nak pengsan! Kepala part kiri ni berdenyut sangat-sangat! Kiri sahaja! Letih tergolek kiri kanan, terlentang, tergolek, meniarap...tukar bantal banyak kali still gak tak lega.


migrain aku lagi dahsyat dari pic ni

So aku pun raba handphone. 6.03 pagi. Bangun terus pergi toilet, ambik wudhuk. Solat Subuh then tergolek balik atas katil. Still tak kebah jugak. Aku sampai nak kejutkan Along suruh pergi belikan aku Panadol! (actually aku ni tak suka makan ubat~ selalu try cara fizikal untuk sihat balik. Macam hembus nafas dari sebelah hidung je ke..atau pun tidur!)

Tapi subuh tadi nak tidur balik pun payah. Bukak aircond tutup aircond. At the end, aku terlentang je hadap siling. Slowly sakit tu berpindah pada belakang kepala... and mata aku time tu da stim balik. Selaamat~

Bangun balik tengok jam dah pukul 10. Hehehe... buku, kertas, novel tak payah cakaplah. Yang jadi peneman tidur aku malam tadi habis bersepah! Esok kena ikut mak pergi sekolah and now bermula la balik rutin pepagiku...

Dekat dapur mak tengah masak nasi dagang! Perut pulak buat hal... pms. Taklah sakit mana , tapi aku tak selesalah. Dahsyat gk first time kena ni. Hopefully time aku further study ni, penyakit ni tak serang lagi. Payahlah nak baca buku cam tu ek?

Tiada ulasan: