BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Anda Pengunjung Ke...

Ahlan Wasahlan

SELAMAT DATANG KE LAMAN SECEBISKATA

Ahad, 2 Januari 2011

PLKN, cUti, research???

salam~
agak-agaknya anga and all plkn's gang dah lapor diri kot.
Lapor diri hari ni. semalam anga mesej, dia menyuarakan betapa 'eager'nya dia untuk melapor diri hari ni! Haha... hopefully skin probs dia tu tak munculkan diri utuk plkn ni. Kesian pulak kat anga aku tu.
Yo3... aku bukan orang bertuah untuk terpilih untuk menyertai program ni. Huda dah lepas sebab dia dah kena UTP untuk educamp. Orang lain pulak sibuk dengan aktiviti masing-masing... driving class, part-time job...whatever!

Tinggal aku and mungkin beberapa orang lagi yang duk menghabiskan beras mak je kat rumah. Novel yang dalam progress pun mungkin aku boleh selesaikan kalau tak ada gangguan! Yeah... esok should be fine to finish my work.

Research yang aku jalankan belum lagi habis. Banyak lagi... and kak izyan pulak too busy nak tolong aku. Kan baik kalau aku jadi volunteer kat hospital ke kan... huhu. Terperap je kat rumah ni. Boring gak, menatap laptop sampai rabun aku bertambah!

Oh ya, nak pack buku la. Buku2 tahun lepas yang rasa-rasanya tak digunakan lagi. Nanti biar Ana tak bebel lagi tengok bilik penuh dengan buku aku. Oppss... matriks nak bawak ke buku2 ni? Hmmm.....???

Banyak sangat program dalam kepala ni...entah terbuat ke tidak. Research ? Writing? Kemas buku? Huhu...
               
                                 WE MUST NOT GIVE UP! (gaya cakap Fazura dlm Pisau Cukur~)

Tiada ulasan: