BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Anda Pengunjung Ke...

Ahlan Wasahlan

SELAMAT DATANG KE LAMAN SECEBISKATA

Khamis, 6 Januari 2011

Suami? Eh, single lagi tau!

Tiba-tiba aku rasa rindu pulak dengan blog yang tak seberapa nie. Rindu nak menulis sebenarnya. Yelahkan idea aku tengah stuck untuk penulisan lain, tapi penulisan dari hati jalan aje.

Hmm... tengah tunggu email dari syarikat feri untuk tiket feri yang aku book pagi tadi. Everything da setel da...ALHAMDULILLAH!

Oh ya, nak share sikit pasal petang tadi. Masa tu aku dekat CIMB nak cashkan cek, then ayah call. Ayah kata ayah da bank in kan deposit untuk kereta sewa pastu ayah suruh aku booking dulu. Ok.. aku gi luar bank kejap lepas tu call la Encik Syam yang in charge tu.

Bila aku cakap aku nak book Toyoto Hiace( maklumlah keluarga aku kan ramai!), dia cakap tadi suami dah telefon. Aku terkaku kejap, yelah bukan apa mana lah tahu dia ingat orang lain yang punya booking.

Haha... dalam otak aku nak iyakan je atau apa? mengaku jela suami...even i ni single mingle lagi u! tapi... tak baik menipu. berdosa u!

Aku tak dapat bayangkan macam mana la muka Encik Syam tu lepas aku cakap benda sebenar. Tapi tak apelah... memaafkan tu lebih baik.

Sabtu ni aku nak pergi KL dengan ayah. Mak cakap ayah nak pergi tengok pasu bunga and aku lak nak ke Edu Fair kat KLCC. Lepas ni aku nak pergi cari jadual Edu Fair tu. Nor pun da siap tukar syif semata-mata nak temankan aku gi Edu Fair tu. Dia tu pantang aku ajak gi jalan, nak aje ikutnye!

Pagi tadi telefon satu syarikat feri ni punyalah garang frontdesknye! haha brutal tol... macam tak nak ambik order aku je.

Never mind, aku da cari yang lain.

Tiada ulasan: