BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Anda Pengunjung Ke...

Ahlan Wasahlan

SELAMAT DATANG KE LAMAN SECEBISKATA

Sabtu, 1 Januari 2011

Malam Ini Aku Tak Mahu Sendiri

....datanglah sayang, dan biarkan ku berbaring...
...di pelukanmu walau untuk sejenak...
...usaplah dahiku dan akan kukatakan semua
...bila kulelap tetaplah di sini, jangan tinggalkan aku sendiri
...bila kumarah biarkan kubersandar, jangan kau pergi untuk menghindar!

Awal lagi untuk tidur. Malam semalam pun aku tidur dalam pukul 3 agaknya... dah nak subuh pun. Tapi for sure memang lewatlah aku tidur sejak akhir-akhir ni. Dah terbiasa sejak dari exam month lagi...

Aku teringat kat mandak..kat kf...
Rindu kat mereka. Mampu merindui dari jauh sahaja, nak menggapai tangan tak sampai!

Actually aku tengah organise family trip to Langkawi... sedih gak la sebab aku harap everybody dapat pergi, but it look like semua orang telah pun membusykan diri!

Aku nak menulis sekarang tapi demand untuk laptop ni tinggi sangatlah! Semua nak guna. Ni pun setelah kuguna kuasa veto aku, baru aku dapat lappy nie. Nak makan~ tapi perut dah terlalu kenyang! Makan laksa Sarawak..yumm3....

Kesepian di hati masih lagi belum terusir pergi. Mengapa?Aku perlukan seseorang yang boleh mendengar setiap keresahan hati ni. Yang boleh memahami setiap kelelahan yang aku hadapi!

Aku harap kelelahan ini segera pergi!

Tiada ulasan: