BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Anda Pengunjung Ke...

Ahlan Wasahlan

SELAMAT DATANG KE LAMAN SECEBISKATA

Sabtu, 1 Januari 2011

Mana Ideaku Pergi?

problem..problem...
hisy... ni yang lemah ni. Aku sangat-sangatlah memerlukan idea sekarang ni.
tanpa IDEA... aku ni bukan sesiapa.
agaknya dia balik kampung kot... cuti tahun baru!
haks... projek baru dengan Masyi still in progress...
masih lagi tersekat dek kerana IDEAku yang balik kampung nie. Tadi baru habis buat interview dengan sorang dr. to be ni...thanx ribu-ribu sebab sudi berkongsi!

Now aku kena siapkan projek aku dengan dak Masyi before bulan Jun ni...
sebelum segala kegemaranku terpaksa kulupakan sementara untuk mengejar impian!
Sebenarnya aku tengah blurr ni... jiwa kacau sikit la. Lately ni pun asyik mimpi yang bukan-bukan je. Nak hidup dengan aman pun tak senang.

Tiada ulasan: