BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Anda Pengunjung Ke...

Ahlan Wasahlan

SELAMAT DATANG KE LAMAN SECEBISKATA

Sabtu, 1 Januari 2011

Rindu~ untuk menatap wajahmu!

Tahun baru!
Azam baru...yeah... menjadi manusia yang lebih baik daripada sebelumnya!
Tiba-tiba teringat la pulak pada semua kawan2 sekolah ...

Pic ni ambik dengan ustazah Azian(QS's teacher)~ aku rindu korang!



yang baru je aku lepaskan pergi tahun lepas... hopefully kita semua sukses yeah!
Entah apalah aktiviti mereka sekarang... ntah2 tidur kot...

Cuma aku je yang tengah ketak-ketuk depan komputer ni... tengok-tengok benda menarik. Aku dah termimpi-mimpi result nie.. tapi mimpi tu ntah pape lah! Ada ke result tulis tangan? TAK LOGIK LE! Tapi apa pun... aku tetap harap kita semua sukses! Berbaloi usaha penat lelah semua orang ~ especially cikgu2 yang aku sayang!




Tiada ulasan: